viernes, 7 de junio de 2013

AZKEN SEI URTE HAUETAN FLEMING ESKOLAN

Gogoratzen naiz lehenengo egunean kiston nerbioso negoela baina Jesus ezutu nuenean oso lasai egon nintzen Jesus oso dibertigarria zen.2.mailan Jesuserekin ginen baina Ander ere etorri zen  oso ondo pasatzen genuen.Oraindikan gogoratzen naiz tailerretan plastilina bat bota nuela floureszentera eta hor itsatsita geratu zela.Oraindikan hor jarraitzen du.3.mailan lehenengo egunean nerbioso nengoen zeren gelaz aldatu behar ziguten.Guada irakaslea tokatu zitzaigun baina guada euskara ikasi behar zuen eta orduan Amaia etorri zen ordezko bezela gogoratzen naiz landerrek nola bota zion puzkarra aurpegira 4.mailan Guada joan zen oso zintzoa zen denak negarrez hasi ginen.Saif eta Ramon ere etorri ziren Saif zintzoa zen eta Ramon pixkat gaiztoa zen neri Medrano comeme el ano esaten zidan eta hori oso gaizki dago besteen abizenekin sartzea.5.mailan Jonekin ginen baina Jon Mai joxerekin ezkondu behar zen eta Aintzanerekin izan ginen.Oraindikan gogoratzen naiz Sarak txarto esan ordez txorta esan zuen eta 6.mailan bertizera joan ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario